איך מקדמים חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

איך מקדמים חנות אינטרנטית

אם יש לכם חנות אינטרנטית או שאתם שוקדים על תכנונה או הקמתה בימים אלה, בהחלט לא מוקדם מדי להבין איך מקדמים חנות אינטרנטית. איך לקדם ולהצליח – קבלו מגוון של שיטות שעובדות.

1. חנות אינטרנטית בקידום אורגני

קידום אורגני של חנות אינטרנטית נעשה על ידי מתן ערך ממשי לגולש. לדוגמא, העלאת תכנים, מידע ושאלות ותשובות לאתר. קידום מהסוג הזה לא מצריך השקעה יוצאת דופן בשיווק והתוצאות נתפסות כאמינות על ידי הלקוחות.

2. חוויה לגולש תורמת לקידום

עיצוב מושקע וטוב של חנות אינטרנטית מסייע מאוד לקידום. חנות אינטרנטית שלגולשים ולרוכשים נוח להתמצא בה, תשאיר אותם בפנים. בשילוב עם תכנים טובים, זמן השהות הממוצע של כל רוכש יעלה ותהיה פחות נטישה לפני רכישה. זה כמובן טוב מבחינה עסקית, וגם גוגל יודעת להעריך את זה. כשיש פחות נטישת גולשים, האלגוריתם של גוגל מקדם את החנות.

3. קמפיינים ממומנים שמוכרים בקליק

קידום החנות ובפרט מבצעי מכירות, ניתן להשלים בעזרת קמפיינים דיגיטליים. יודגש כי קמפיינים מתוכננים היטב משתדרגים על ידי מחקר מילים, אנליטיקה תוך כדי תנועה ופנייה למאפיינים סוציו אקונומיים ואפיוני לקוחות מפורטים.

4. שיפור טעינת האתר

אתרי חנות שלא בנויים נכון עלולים להבריח לקוחות – ולהפך. וודאו שהאתר נטען מהר ואם צריך, ערכו התאמות בתמונות ובגרפיקה. נמצא כי אחד הגורמים המרכזיים לאובדן הכנסות זה אתר איטי מדי. הגולשים יינטשו לפני שיחשפו לתכנים ולמוצרים.

5. ניוזלטר ופופ אפים

פיתוח ניוזלטר ושימוש נכון בפופ אפים משיגים ערך חשוב ביותר. כאן מדובר בעיקר על קידום החנות באמצעות שימור לקוחות וחיזוק נאמנות לקוח. לקוחות שנרשמים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על מבצעים וחידושים, נוטים לקנות יותר לאורך הזמן. אלה גם הלקוחות שנוטים להמליץ לאחרים להגיע. פופ אפים מסייעים בכך וגם באפ סייל.

6. קידום באימייל וב-MMS

על בסיס נרשמים לאתר, רשימת תפוצה ומועדוני לקוחות, ניתן לחזק את החנות על ידי קידום באימייל ובהודעות משודרגות (MMS). ניתן להיעזר במערכות מתקדמות לשיפור אי מיילים שיווקיים ולשליחת הודעות לתפוצה רחבה של לקוחות.

עדן שיווק עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן