סגנון חיים

איפה לומדים את שיטת ימימה

שיטה ימימה זו שיטה שמאפשרת לנשים (וגם לגברים), לצמוח מבחינה אישית, להתפתח, להגיע לתובנות על עצמנו על האופן שבו מכניסים סדר בחשיבה. עקרונות השיטה יכולים להוליך דרך חשיבה הכרתית והבנת חוכמת הלב, להתפתחות עצמית, אישית ורוחנית, עם כלים מעשיים.
את מתחברת עם הרעיון להיהפך לאנשים טובים יותר, הורים טובים יותר, בני זוג טובים יותר? כעת השאלה איפה לומדים את שיטת ימימה? זו לא שיטה שלומדים באוניברסיטה. זו לא שיטה שצריכים לנסוע רחוק, למקומות אקזוטיים כדי ללמוד אותה. אם את רוצה לדעת איפה לומדים את שיטת ימימה, התשובה היא – אצל מי שלמדה את השיטה בצורה מעמיקה וכעת מעבירה את הידע לאחרים.
למי שרוצה לקבל כוחות חזקים ונסתרים הנמצאים בתוכה, זה אפשרי. את יכולה להרגיש טוב יותר, לשפר את חייך, להפסיק להרגיש שהחיים הם מאבק ואת מתמודדת כל הזמן עם ים סוער ועם גלים גבוהים. ניתן ללמוד כל זאת ועוד, בסביבה נשית, לא רחוק. בינתי – פיתוח חשיבה הכרתית, בליווי לידיה יונג, זה המקום המתאים שבו אפשר ללמוד את שיטת ימימה. איפה לומדים את שיטת ימימה מבחינת מרחב הלימוד? ניתן להגיע למרכז שבכפר סבא, שם מתקיימים לימודים קבוצתיים פרונטליים. יחד עם זאת, ברוח ימים אלה ניתן להשתתף בשיעורי למידה בזום, מרחוק. כמו כן ניתן לשלב מפגשים אישיים להנחיה וליווי רוחני אישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן