חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

בניית חנות וירטואלית, ממה צריך להיזהר ומה כן לעשות

מבחינה טכנית, יש פתרונות טובים מאוד שיכולים לעזור עם בניית חנות וירטואלית. חלק מהפתרונות הללו כוללים פלטפורמות להוזלת הבניה וכן פתרונות לשיפור העיצוב. אבל חשוב להפנים את העובדה הבאה: בניית חנות וירטואלית לא מתחילה ונגמרת בטכניקה. מי שנצמד אך ורק לכללים טכניים מבלי להבין את המהות, עשוי לסיים עם חנות בינונית שתצטרך לעבור עוד ועוד מקצי שיפורים. אז מה כן לעשות? שימו לב לעקרונות הבאים.

בניית חנות וירטואלית ואפיון לקוחות

כמו כל אתר אינטרנט מצוין, גם אתר חנות צריך להקים על בסיס אפיון עמוק ומקיף. אבל שוב, אפיון כפעולה טכנית זה לא מספיק. צריך לזכור את המטרה של החנות – למכור והרבה. החנויות המוצלחות ביותר הגדירו לעצמן מן ההתחלה לאיזה קהל יעד הן רוצות לפנות. על הבסיס הזה אפשר לאחר מכן להמשיך עם האפיון, לעצב את האתר, לבנות קונספט ושפה שיווקית.

איך להכניס נכון תמונות של מוצרים

בכל בניית חנות וירטואלית מגיע השלב שבו צריך להכניס את תיאורי המוצרים ואת התמונות שלהם. תמונה יכולה למכור יותר טוב מאלף מילים, אבל זה לא אומר שכל תמונה מוצלחת תעשה את העבודה. זכרו כי תמונות גדולות מדי מאטות את הטעינה של האתר. ואם יש משהו שמעצבן את הגולשים בימינו, זה אתר שעולה לאט. גולשים נוטים לברוח מהר מאוד מאתרים שעולים לאט וזה לא משנה להם שזה קורה לפעמים בגלל תמונות בעלות גרפיקה "כבדה". לכן, נכון להכניס תמונות שלא תהיינה גדולות מדי. לא צריך את הרזולוציה המקסימלית וכך, הופכים את האתר להרבה יותר זריז.

לבנות לבד – כן או לא

בעזרת פלטפורמות שונות כגון וויקס, וורדפרס ואחרות, ניתן להקים די בקלות אתרים גנריים. אפשר להיעזר בתבניות מוכנות מראש ודי מהר לבנות חנות. אבל לבניית חנות וירטואלית באופן עצמאי יש מחיר סמוי אבל חשוב מאין כמוהו. אתרים כאלה לרוב מציעים חווית קניה מוגבלת וחשוב מכך, קשה הרבה יותר לקדם בצורה מוצלחת. אם רוצים חנות שתעבוד חזק סמוך להשקה ושאפשר יהיה לקדם אותה היטב בגוגל, כדאי להיעזר בחברה שמתמחה בבניית חנויות מוצלחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן