גן ילדים ברמת גן
גני ילדים

גן ילדים ברמת גן

אין דבר שמרגש את ההורה, אימא או אבא, יותר מאשר היום הראשון של הילדים בגן. גן ילדים הוא המסגרת החינוכית המשמעותית הראשונה מחוץ לבית. בהחלט לא יהיה מוגזם לומר ששם בגן, נבנים היסודות של הכישורים החברתיים של הילדים. שם נבנה הבסיס של הביטחון העצמי של הילד, בסביבה של אנשים חדשים שאינם בני המשפחה הקרובה. וכעת, קבלו כמה דרכים לזהות גן ילדים שלא יהיה רק טוב, אלא שיהיה מצוין.

גן שבו הילדים שמחים ורגועים

סביר להניח שכמו הרבה הורים אחרים, תגיעו לפחות פעם אחת לגן לפני שנת הלימודים. תרצו לראות ולהתרשם לפי שתרשמו את הילדים. זהו הטיפ הראשון והחשוב – שימו לב לשפת הגוף של הילדים שכבר הולכים לאותו הגן. גן ילדים שבו הילדים נראים רגועים, שלווים, חייכניים ומרוצים, זה הדבר שההורים רוצים. לא משנה מה חושבים הורים אחרים או גימיקים כאלה או אחרים, שפת הגוף הטבעית של הילדים שהולכים לאותו הגן מספרת את הסיפור הכי חשוב.

שאלו על הגישה החינוכית

מאוד חשוב להתרשם מהאישיות של הגננת. כל גן ברמת גן שבו הגננת היא אישה חביבה, נעימה וסימפטית, זה גן בעל פוטנציאל מצוין. אבל מעבר לאישיות או לאיכות האישית של הגננת, שאלו על הגישה החינוכית שבה היא מאמינה. הגישה החינוכית הזאת היא בסופו של דבר מה שהילדים יראו ויקבלו במשך השנה או השנתיים הקרובות. כאשר הגישה החינוכית מוצאת חן בעיניכם, כאשר אתם מזדהים עם הערכים ועם תפיסת העולם, הרווח הוא כולו שלכם. הרי לאור התפיסה הזאת יחונכו הילדים שלכם, בשנים הקריטיות להתפתחותם האישית והחברתית שלפני שנות בית הספר.

ערך מוסף – זה מאוד מיוחד

הדבר האחרון שעל פיו כדאי לבחור גן ילדים זהו הערך המוסף. מובן שכל גן צריך להיות בטיחותי לילדים, עם נהלי בטיחות, עם מתקנים טובים, עם משחקים, מתקנים וציוד איכותי. אולם מאוד מועיל כאשר מוצאים גן ילדים שהשכיל למצוא עוד ערך מוסף טוב ויפה. לדוגמא, גן שבו מתנהלים חלק מהתכנים בשפה האנגלית. או גן ילדים שבו מביאים מפעם לפעם אנשים מיוחדים, להרצות או לדבר לפני הילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן