הוכחה חברתית בחנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

למה צריכים הוכחה חברתית בחנות אינטרנטית

שלקוחות אמיתיים ממליצים על החנות שלכם, זה ללא ספק מעורר בטחון אצל לקוחות פוטנציאליים ומעלה כמות הרכישות באתר. תהליך של המלצה נקרה הוכחה חברתית, סושיאל פרופ.

איך משתמשים בהוכחה חברתית

פעם ההוכחה החברתית היחידה שהייתה בשימוש, זה פרסום תגובות של לקוחות באתר ותמיכה של סלבס. היום, בעידן הדיגיטלי, יש הרבה סוגים של הוכחה חברתית. בחלקם הגדול, הוא בהצגת תגובות אונליין. נדבר על כמה דוגמאות.

כמות גולשים באתר

אין ספק שחנות עם הרבה מבקרים מעורר יותר בטחון מחנות שאין בו אף לקוח. כנ"ל בחנות אינטרנטית. בהוכחה חברתית אנחנו יכולים להציג כמה אנשים נמצאים עכשיו באתר. או כמה אנשים ביקרו היום או אתמול. ללא ספק, חנות עם 100 מבקרים ביחידת זמן מעוררת יותר בטחון מחנות עם 2 מבקרים.

רוכשים און ליין

הוכחה חברתית אולי הכי חזקה, זה הצגת אנשים שביצעו רכישה. תארו לעצמך, אתם נכנסים לחנות אינטרנטית, ופתאום רואים הודעה שמישהו עכשיו רכש מוצר שאותו גם אתם רציתם לרכוש. זה כמו ששומעים המלצה מהחבר שפוגשים בחנות – "גם אני קניתי עכשיו".

איך בונים הוכחה חברתית

בניית הוכחה חברתית מתחיל מאפיון של צרכים של העסק. קודם כל חשוב להבין על מה גולשים שמים לב – כמות גולשים באתר, כמות לידים או רכישות, כמה זמן אנשים נמצאים באתר, הודעות תומכות ועוד. לכל עסק התהליך נבנה בצורה שונה. כמו שאין שני אנשים זהים, כך אין שני עסקים דומים אחד להשני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן