קידום חנות באינטרנט
שיווק ופרסום

קידום חנות באינטרנט

כבר הקמתם חנות או שאתם עומדים להקים בקרוב חנות אונליין? מחפשים טיפים לטובת קידום חנות באינטרנט? היגעתם למקום הנכון. חנות שמקודמת נכון יותר, מוכרת יותר ומרוויחה יותר.

זיהוי חיפושים רלוונטיים

אחוז ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יגיע לחנות דרך גוגל. מובן שיש כאלה שיגיעו בעקבות המלצות של חברים, אבל גוגל זה השער שיביא נפח גדול של גולשים (טרפיק) בקביעות. כדי לקדם חנות בגוגל בצורה טובה, צריך לבדוק תחילה אילו ביטויים נפוצים משמשים את הגולשים שמתעניינים במוצרים שלכם.

הטמעת ביטויים באתר

ברגע שאתם מזהים ביטויים רלוונטיים, כדאי להטמיע אותם באתר. לא צריך להעמיס מאמרים עם יותר מדי ביטויים, אבל כתיבה מעניינת בשילוב אזכור ביטויים בגוף המאמרים ובכותרת, יעזרו לקידום.

קידום חנות באינטרנט על ידי חווית גולש

מאוד חשוב שהחנות תעניק לגולשים חוויה חיובית. תוצאות אורגניות של חיפוש בגוגל מעדיפות אתרים פופולריים. אתר שמציע חוויה חיובית יהיה על פי רוב מאיר עיניים, לא עמוס מדי ובעיקר מהיר. אתר איטי מבריח גולשים. גוגל מזהה בריחת גולשים מהירה כסימן שלילי שפוגע בדירוג האתר.

קידום בתמיכת רשתות חברתיות

על מנת לשפר עוד יותר קידום חנות באינטרנט, היעזרו ברשתות חברתיות. הקימו עמודים פעילים, העלו פוסטים בקביעות. אם אין לכם את הזמן, תוכלו להיעזר במשרד פרסום וקידום. נוכחות ברשתות חברתיות ויצירת מעורבות, מביאים הרבה מהגולשים שנמצאים פחות בגוגל.

חפשו טרנדים ובאז ברשת

בעזרת טרנדים שמעוררים דיונים ברשת ויוצרים באז, תוכלו לקדם את החנות שלכם. השתמשו בטרנדים שיכולים להיות רלוונטיים לתחום שלכם. לעיתים גם אם אין קשר ישיר בין הטרנד לחנות, תוכלו להיות מעורבים בשיח בנושא, ואגב כך, למצוא את המקום להזכיר את החנות או המוצרים שאתם מציעים.

היעזרו בסטטיסטיקה

דרך חשובה נוספת לצורך קידום חנות באינטרנט היא להיעזר בסטטיסטיקה. נתונים סטטיסטיים לקידום חנות אינטרנטית יכולים לגלות לכם מתי קמפיין דיגיטלי יעיל ומתי צריך לשפר אותו. תוכלו לבדוק בצורה כזאת את יעילות הקידום ולהבין מאילו אתרים מגיעים אליכם, מה משך הזמן שמבלה גולש ממוצע בחנות, כמה מהגולשים באמת רוכשים בסופו של דבר ועוד הרבה יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן